İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü

 

 

                                                                 İsmail GÖKDEMİR

                                                                  Yazı İşleri Müdürü

 

1983 yılında Simav ilçesinde dünyaya geldim. İlk, orta ve lise eğitimimi Simav’da tamamladım. 2006 yılında devlet memuru olarak göreve başladım. 2015 yılında Anadolu Üniversitesi Kamu Yönetimi bölümünden mezun olup lisans eğitimimi tamamladım. İçişleri Bakanlığı tarafından açılan görevde yükselme ve ünvan değişikliği sınavında başarılı olarak 2016 yılında Şef olarak Çerkezköy Kaymakamlığında görev yaptım. 2021 yılında Muş ili Korkut Kaymakamlığında Yazı İşleri Müdürü olarak görev yaptım. 05.01.2024 tarihinden itibaren Kaymakamlığımıza naklen atanarak Yazı İşleri Müdürü olarak görev yapmaktayım. Evli ve 3 çocuk babasıyım.

 

Personel:

İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü 1 Müdür, 1 V.H.K.İ, 1 V.H.K.İ.(Ş) ve 1 Hizmetli (4/C'li) olmak üzere toplam 4 personel ile hizmet vermektedir.

Amacı:

Kaymakamlık Bürolarının kuruluşu, bu bürolarda görevli personelin statüsü, görev, yetki ve sorumluluklarını belirtmek,kaymakamlık büroları iş ve işlemlerinin uyumlu, süratli, verimli bir şekilde ve güvenli bir çalışma düzeni içinde yapılmasını sağlamak.


Hukuki Dayanağı:

5442 sayılı İl İdaresi Kanunu ile bu Kanunun ek ve değişikliklerine dair 3152 sayılı İçişleri Bakanlığı Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanunun ilgili bölümlerine dayanılarak hazırlanan " Kaymakamlık Büroları Kuruluş, Görev ve Çalışma Yönetmeliği" ile belirlenmiştir.

 

YAZI İŞLERİ ŞEFLİĞİ


1.Evrak havale ve dağıtımı işlemlerini yürütmek
2.Kanunlarin,Cumhurbaşkanı Kararnameleri, KHK, tüzüklerin, Bakanlar Kurulu Kararlarının, yönetmeliklerin yayımı, ilanını yapmak
3.Genel idare kuruluşları, bölgesel kuruluşlar, KIT özel iş yerleri gözetim ve denetimi işlerini yürütmek.
4.Personelle iş ve işlemleri yürütmek (Özlük işleri, Mal Bildirimi, izin, Hizmet-İçi eğitim, mesai saatleri, kıyafet)
5.Tabi afet, genel sağlık ve çevre sağlığı konuları iş ve işlemleri.
6.Hükümet Konağı Bina Daire Amirliği işlerini yürütmek
7.Dilekçeleri izleme ve sonuçlandırma iş ve işlemlerini yürütmek.
8.CİMER ve AÇIK KAPI iş ve işlemlerini yürütmek
9.Bayrak Kanunu, ilgili tüzük ve yönetmeliklere ilişkin işlemler.
10.Bilgi Edinme Kanunu ve Uygulamaları, Yerel Bilgi Projesi
11.Yükseköğretim ve Üniversitelerle ilgili İşlemler.
12.İlçede kuruluşu bulunmayan diğer bakanlık ve kuruluşlara ait işlemler.
13.Özel haberleşme, gizlilik taşıyan yazışmalar iş ve işlemlerini yürütmek
14.Protokol, ağırlama ve kabul işlemlerini yürütmek
15.Atatürk günlerini ve tarihi günleri, milli ve resmi bayramları, mahalli kurtuluş günleriyle belirli günleri anma ve kutlama iş ve işlemlerini takibini yapmak.
16.Yargı kuruluşlarıyla ilişkiler.
17.Askeri mercii ve kuruluşlarla ilişkiler.
18.İstihbarat hizmet ve konuları (Milli Güvenlik Kurulu ile ilişkiler dahil)
19.Etik Kurulu iş ve işlemleri.
20.Envanter çalışmaları ve öncelikli kriterler.
21.İlçe idare şube başkanları toplantıları.
22.Halk ve Güvenlik toplantısı takibini yapmak.
23.Mevzuat ve Kaymakam tarafından verilen iş ve işlemleri yapmak
24. Kurumların ihale ilanı iş ve işlemlerini yürütmek 
25. Basın ve Halkla ilişkilerle ilgili iş ve işlemleri yapmak.
26. İlçe Kaymakamının program takibini yapmak.
27. İnternet cafe açılması ve denetimi iş ve işlemleri.
28. İlce güvenlik bürosu iş ve işlemlerini yürütmek. (OHAL iş ve işlemleri)
29.Mevzuat ve Kaymakam tarafından verilen iş ve işlemleri yapmak
30.Belediyelerle ilgili vesayet iş ve işlemleri takibini yapmak.
31.Mahalli idarelerin mali yardım ve destek sağlama işleri, teftiş ve denetim işlerini yürütmek.
32.Belediye kurulması, köy veya bağlıların belediyelerle birleştirilmesi ile ilgili işlemlerini yürütmek.
33. Köy ve mahalle muhtarlarının izin, istifa, ölüm gibi işlemlerini yürütmek.
34. Muhtar Bilgi sistemi iş ve işlemleri yürütmek.
35.Mevzuat ve Kaymakam tarafından verilen iş ve işlemleri yapmak
36.İdari ve adli yargıya işlerini yürütmek ve takip etmek. Sonuçları hakkında Makama bilgi sunmak.
37.İnceleme ve denetleme işleri ( Kaymakamlığın dernekler, sendikalar, vakıflar, kamu kurumu niteliğindeki meslek kuruluşları ile ilgili olup, emniyet ve Jandarma görevleri dışında kalan gözetim ve denetim iş ve işlemleri.)
38.Kaymakamlık-Konsolosluk ilişkileri, imza ve tasdik işlemleri.
39.Apostille Tasdik iş ve işlemleri
40.Tüketici Sorunları Hakem Heyeti İlçe Kurulu İşlemleri
41. İlçe İnsan Hakları Kurulu sekretaryasını yürütmek.
42.Mevzuat ve Kaymakam tarafından verilen iş ve işlemleri yapmak

İlçe İdare Kurulu
43.İlçe İdare Kurulu karar ve işlemleri ( Askerlik Kararları vb.)
44.4483 sayılı kanuna göre Memurlar ve diğer kamu görevlilerinin yargılanmaları ile ilgili iş ve işlemler.
45.İdare Kurulu askerlik para cezaları.
46.İmar iş ve işlemler
47.Disiplin Kurulu karar iş ve işlemler.
48.Görevden uzaklaştırma işlemleri.
49.Taşınmaz mal zilyetliği ile ilgili uygulamalar.
50.Mülki İdare bölümleri belediye ve köy sınır değişikliği, köy kurulması, bağlılık değişikliği işlemleri.
51.Kamulaştırma kanunu ile ilgili iş ve işlemleri
52.Harita, köy, bağlı, tabi yer adlarının değiştirme işlemleri yürütmek.
53. 3091 sayılı Kanun iş ve işlemleri yürütmek.

 

 

Telefon

:

0 274 571 23 13

     

Fax

:

0 274 571 26 69

e-Posta

:

pazarlarkaymakamlik@hotmail.com

Adres

:

 

Hükümet Konağı Kat 2 PAZARLAR

 

 

 

 
Turgut Özal Mh. Hükümet Konağı Pazarlar/KÜTAHYA
0 274 571 23 13